Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2016

Δεν υπάρχει κανείς να σταματήσει αυτόν τον Μαλάκα τον Φίλη ; ; ;

Αποφασίζει μόνος του για την παιδεία των παιδιών μας ; Τι κάνουν οι σύλλογοι των καθηγητών ; Τι κάνουν οι σύλλογοι γονέων; Δεν μιλάει κανείς σε αυτή τη χώρα ;

1.Στην Β' δημοτικού, στο βιβλίο γλώσσης καλούνται οι μαθητές, να γράψουν έναν εξαιρετικό ορισμό της Πατρίδος. «Νοστιμίζει το σέλινο την φασολάδα και στη μέση 2 λάμδα φοράει η Ελλάδα»!



-Αυτός είναι λοιπόν ο (συριζέϊκος) ορισμός της Πατρίδος... 

2.Στα νέα ανθολόγια, στο κείμενο υποδοχής λέει ότι η δασκάλα, δεν θέλει να την αποκαλούν ...«κυρία», αλλά με το μικρό της όνομα!
Λάθος: Αυτή η απόσταση που υπάρχει μεταξύ δασκάλου-μαθητού, ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει, γιατί αλλιώς η οικειότητα μετατρέπεται σε καταφρόνηση...

3.Σε βιβλίο της Δ΄ δημοτικού με μικρά γραμματάκια, σε μία στήλη γράφει τά ονόματα των Ηρώων του ’21......

-Ανάξιοι λόγου; 

4.Στο ανθολόγιο της Γ΄-Δ΄ δημοτικού αναφέρει: «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο» αντί του ορθού που είναι η περιφορά του και στο τέλος «περάσαμε όλοι από κάτω – να πώς παίζεται, το περνά περνά η μέλισσα».

-Ουδέν σχόλιο... 

5.Σε βιβλίο της Ε΄ δημοτικού στο αφιέρωμα για την 28η Οκτωβρίου, διαβάζουμε τον τίτλο: «ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΜΑΣ ΚΗΡΥΞΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ».
Υπότιτλος; «Και εμείς ...κρυφτήκαμε(!!!) στο υπόγειο» με διαλόγους του τύπου, «να αποσύρουμε τις καταθέσεις μας», ή «σήμερα λέει ο γιος, δεν θέλω να γίνω άνδρας».

-(Όταν ένας σύλλογος αντέδρασε, η επίσημη απάντηση του Υπουργείου, ήταν μεταξύ άλλων «Το κείμενο περιγράφει ρεαλιστικές στιγμές μιας οικογενείας της εποχής του ’40, στην είδηση της κηρύξεως του πολέμου, εναντίον της πατρίδος μας»). 

 6.Πώς όμως αντιμετωπίζει το ελληνικό κράτος την εμβληματικότερη μορφή της ελληνικής ιστορίας, τον Μ. Αλέξανδρο;
Με 3 φωτογραφίες του Μ. Αλεξάνδρου, της ...Κοκκινοσκουφίτσας και του Καραγκιόζη (!) καλούνται οι μαθητές να φτιάξουν μια ιστορία, στην οποία να πρωταγωνιστούν οι ανωτέρω...

-Φτάσαμε στο σημείο καραγκιόζηδες να διαμορφώνουν την παιδεία της χώρας ! 

Υπάρχει ένα κείμενο, από τα απομνημονεύματα του Κολοκοτρώνη από τον λόγο του στη Πνύκα το 1838 και λογοκρίθηκε στο σημείο, που μιλά για τα δεινά της τουρκοκρατίας!

-Μην πικράνουμε τους φίλους μας τους Τούρκους, ας παραβλέψουμε λοιπόν την αλήθεια, ας την ξεχάσουμε βρε αδερφέ !  

Περιπτώσεις παιδεραστίας: Στα βιβλία του Γυμνασίου, θα βρούμε ένα κείμενο με τίτλο «Ο Σάκης».
Στο κείμενο υμνείται ο έρωτας του 25χρονου με μια... 12χρονη μαθήτρια!

- Μην ψάχνετε αργότερα να βρείτε το παιδί σας .....κάπου εκεί ανάμεσα θα βρίσκετε ,  στις απόψεις ομοφυλόφιλων και παιδεραστών  

 Στα 10 βιβλία γλώσσης του Γυμνασίου, δεν υπάρχει ούτε ένα αφιέρωμα, για την 2 8η Οκτωβρίου!!!

Στο αφιέρωμα για την 25η Μαρτίου, σε περιγραφή ενός ‘σκέτς’, τα παιδιά πηγαίνουν σπίτι τους να φάνε ...σκορδαλιά (!!!) και να ευχηθούν στον Βαγγελάκη που έχει την «εθνική του εορτή»!

-Θα τρελαθωωωωωωωωω θα τρελαθώ με τους ανόητους ! ! ! Ο Βαγγελάκης έχει την εθνική του εορτή ! ! !

Κείμενα ΟΜΩΣ των ...Σημίτη, Τσίμα και της κας Κουλούρη υπάρχουν......

Ξεφτιλίζουν τον Μέγα Αλέξανδρο, τους ήρωες του 1821 και του 1940 και μυούν τα παιδιά μας, σε ότι πιο βλακώδες και ανύπαρκτο φαντάζεστε , φτάνοντας στο σημείο να προωθούν μέσα απ' τα σχολικά βιβλία μέχρι και την παιδοφιλία!

 ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ;

ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΩΣ «ΩΡΙΜΟΙ» ΠΟΛΙΤΕΣ;

ΜΑ....... ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ !

.