Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Τεράστια επιτυχία του καθεστώτος σε επικοινωνιακό επίπεδο ! ! !

ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ...

Η αδειοδότηση του Σκάι  δίνει άλλοθι αμεροληψίας και δημοκρατικότητας στην κυβέρνηση



1. Τεράστια, τρομακτική επιτυχία του καθεστώτος σε επικοινωνιακό και συμβολικό επίπεδο. Τσίπρας-Παππάς γράφουν ιστορία.

2. Θα εισπραχθούν αυτά τα ποσά; Άγνωστο. Είμαι πάντα σκεπτικιστής σε αυτές τις φάσεις, άπιστος Θωμάς. Έχω αμφιβολίες ακόμα και για τα υπερποσά του Τζόκερ αν τελικά καταβάλλονται στους ''νικητές'', εφόσον κανένα όνομα δεν ανακοινώνεται.

3. Όλες οι προβλέψεις έπεσαν έξω και όλες οι διαρροές αποδείχτηκαν μπούρδες.

4. Αν αφήσουμε κατά μέρος την ξεφτίλα με τον εγκλεισμό και τα ράντζα, ο διαγωνισμός ήταν άψογος και αδιάβλητος.

5. Οι οπαδοί της κυβέρνησης πανηγυρίζουν για τα ποσά και την ταπείνωση των ολιγαρχών. Αγκάθι στη χαρά τους ο θρίαμβος του Αλαφούζου και του μισητού Σκάι. Από τους βασικούς λόγους που καύλωναν οι συριζαίοι με το διαγωνισμό ήταν ότι θα ξεφορτώνονταν το Μπογδάνο, τη Σία και τον Πορτοσάλτε. Τώρα σε αυτό το σκέλος τον ήπιαν.

6. Η αδειοδότηση του Σκάι ξενερώνει τους φανατικούς συριζαίους όμως δίνει άλλοθι αμεροληψίας και δημοκρατικότητας στην κυβέρνηση: ''κοιτάχτε, έδωσα άδεια σε αυτόν που με βρίζει''. Άρα το πράγμα παλατζάρει επικοινωνιακά.

7. Οι μενουμευρωπαίοι πιάνονται από την αδειοδότηση Αλαφούζου και πανηγυρίζουν διότι μόνο αυτό τους έχει μείνει ως παρηγοριά στον άρρωστο. Τον θεωρούν αντικυβερνητικό ήρωα και μαχητή της ελευθερίας.

8. Δεν θεωρώ ότι ο Σκάι κάνει ζημιά στην κυβέρνηση. Περισσότερο τον θεωρώ ένα είδος πέμπτης φάλαγγας μέσα στο μενουμευρωπαϊκό στρατόπεδο. Η συνέντευξη Παπαχελά-Τσίπρα δείχνει τα όρια αυτού του αφηγήματος του ''αντιστασιακού Σκάι''.

9. Διαφήμιση. Κάποιοι αντισύριζα λένε ότι λόγω ολιγοπωλίου τα διαφημιστικά κόστη θα ανέβουν και οι εταιρείες θα μετακυλίσουν το κόστος στον τελικό καταναλωτή δηλ. στις πλάτες μας.
Το θεωρώ μπούρδα. Από την αρχή της κρίσης η διαφημιστική δαπάνη συρρικνώθηκε δραματικά. Είχαμε φτάσει οι 9 στις 10 διαφημίσεις να είναι τηλεμάρκετινγκ. Όταν το κόστος διαφήμισης είναι υψηλό, οι εταιρείες απλώς σταματούν να διαφημίζονται. Αδυνατώ να καταλάβω πώς θα μετακυλίσουν το κόστος στον καταναλωτή τη στιγμή που οι μεσαίες τάξεις βρίσκονται σε πορεία φτωχοποίησης και η καταναλωτική δαπάνη του κοινού συνεχίζει να συμπιέζεται.

10. Η όλη φάση με τις άδειες δίνει τροφή για άπειρη συζήτηση και κουτσομπολιό. Η εξουσία κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα κατά Φουκώ, να προσφέρει αφειδώς θέαμα.

11. Πιθανολογώ ότι με κάποιο τρόπο θα βολευτούν και όσοι έμειναν έξω. Με θεματικές, με συγχωνεύσεις, όλο και κάποια μόντα θα βρεθεί. Η αίσθηση μου αποκλείει να πέσει ''μαύρο'' σε κανάλια. Τις μαλακίες του Σαμαρά τούτοι εδώ είναι πολύ γάτες για να τις επαναλάβουν."